Traficul pe site-ul Facebook continuă să fie din ce în ce mai scăzut, iar platforma riscă să piardă poziţia de al doilea cel mai vizitat site din lume, în favoarea YouTube, potrivit unui nou studiu citat de Fortune.
În ultimii doi ani, traficul site-ului Facebook.com a scăzut de la 8,5 miliarde de vizite la 4,7 miliarde, potrivit SimilarWeb – o platformă care urmăreşte traficul pe site-urile din toată lumea.
Între timp, traficul pe YouTube a ajuns la 4,5 miliarde de vizite în luna iulie şi continuă să crească. Estimările arată că acesta va depăşi traficul Facebook şi va deveni al doilea cel mai popular website din lume, după Google.
Google, cel mai mare motor de căutare din lume, a avut 15,2 miliarde de vizite luna trecută, potrivit SimilarWeb.
La prima vedere, aceste statistici par că ar anunţa sfârşitul pentru Facebook, care s-a aflat recent în mijlocul controverselor cu privire la intimitate şi cu un declin masiv pe bursă care a afectat şi mai mult compania.
Cu toate acestea, SimilarWeb arată că motivul principal pentru care scade traficul pe site-ul Facebook este faptul că are un succes enorm pe mobil.